M: Melankoli...

Då var det allmän sorgedag...
Kurre åker nämligen till Italy idag and I'm gonna miss her like hell!
Anyhow så hoppas jag att du får det underbart, soligt och magnifikt i Italia min vän!

För att fortsätta lite på det melankoliska spåret kommer här ett youtube-klipp på en fruktansvärt fin låt, dock väldigt sorglig... Det var en av mina favvolåtar när jag var liten, dock hade jag inte hört den på fler år, när jag snubblade över den för två veckor sedan... I vilket fall som helst grät jag alltid när jag såg videon när jag var liten, eftersom den var så sorglig. Det är en kille som "donerar" sin hund till typ NASA och de skickar ut hunden i rymden... (Lajka 2) :-(

Nu trodde inte jag att jag skulle vara lika känslig, men ack så fel man kan ha...
Jag grät som ett litet barn när jag såg videon igen...

Anyhow, here comes the video:



Bandet Mororhomes är numera splittrat, men ni kanske känner igen killen i videon...
Det är nämligen John ME! Jag blev i alla fall paff när jag upptäckte det!

Nepp, nu ska jag knyta på mitt sorgeband!

Big kiss (speciellt till Kurre)!

By the by, LOIS! Vad pysslar du med, det var åratal sen du bloggade sist! Mhm, dags att ta sig i kragen tycker jag!
Annars kommer bloggen bli totalt Marrefierad under veckan, och då vet man inte vad som händer!

Kommentarer
Postat av: sabera

Awww , saknar du henne så mkt? How sweet! Hur var det i fredags? ulala :)

2009-04-08 @ 11:19:09
URL: http://esundes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0