M: Starlight

Hola everyone!

Har riktigt härliga vårkänslor idag, trots att jag spenderat hela dagen på jobbet och att hela kvällen ska spenderas framför datorn med projektarbete tills det blöder ur fingrarna på mig!

Men utanför lyser solen lite svagt, fåglarna kvittrar och Sabera har uppdaterat bloggen, haha :-)
(så nu har jag något att göra när det inte ringer några kunder på jobbet ;-)

Och jag har för övrigt ätit världens bästa lunch idag!
Mr Johanssons på Stigs Center får definitivt fem solar av mig (trots cheesy namn och skabbigt läge!)
Men maten var gudomlig och personalen hur trevlig som helst...
Och vad har de att bjuda på då?
Salladsbuffé, färskt bröd, husmanskostbuffé, thaibuffé, kinabuffé, sushibuffé och feta hemmagjorda pommes frittes!

Oh yes I was in 7th heaven!
Smällde på 20 minuter i mig 10 vårrullar, 10 sushi, 2 kycklingspett med jordnötssås, några pommes frittes, jasmineris och lite fried noodles! Det ni ;-) Äter som värsta skogshuggaren!

Sist men inte minst bjuder jag på en video med Muse som spelar på mina vårkänslor!


Fácil nadar!

Kommentarer
Postat av: sabera

Gud vad gott! Heeeeey, vad händer med chai latten?

2009-04-09 @ 09:17:10
URL: http://esundes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0