K: You spin me right round, baby, right round...

Usche, huvudet dunkar&ömmar men en mr Ipren kanske gör sitt om ett tag...

Har precis haft ett minimigränanfall...
Nuförtiden är de inte lika plågsamma som förut (ta i trä),
förr i tiden kunde jag må såpass dåligt att jag blev lite halvt medvetslös, nowadays är det som tur är andra bullar,
och med hjälp av Ipren+mörkt rum+säng+Coca Cola brukar jag ta mej igenom dem ganska okej!

Turligt nog hann jag i alla fall övningsköra lite idag igen, fetingbra!
Min stackars mama tyckte kanske inte att det va lika roligt, som sagt det är en bit kvar till körkortet...

Och mitt icketränande träningspass får jag ta igen imon...resursdag!
Så ge mej dubbelpass please! :)

Jag har kommit på att jag vill lära mej teckenspråk!
Stencoolt ju!



När systern och jag va mindre lärde vi oss teckenalfabetet utantill
(riktigt bra sysselsättning när allt blir tråkigt unden en Autobahnfärdtur!)

Idag hade vi en Jennifer på besök mitt i lunchhålisen, very nice!
Hon fick se bambas nyaste rätt: kycklingfärssås
Tummen upp enligt oss som vågade sig på den!

Hon stannade med oss över EA, så hon fick se naturnördsen in action!
Faktiskt så fungerar ju högerhandsregeln&tumregeln lite som teckenspråk...vad vore man utan dem förresten?!



Guld värd i alla fall!

Sen har vår kära gympalärare erbjudit vår klass middag om vi är med på en dansuppvisning,
"men mjölk får ni fixa själva"
Haha! Och det är klart att vi ställer upp...eller hur!? :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha nej kycklingköttfärsen var inget för mig! Men det var väl tur att några gillade bambatanternas nya matuppfinning :P jag tycker mest att det blir konstigt när dom lägger fisk i lasagnen och kyckling i köttfärsen, men men kanske är det jag som är kräsen ;)hihi

2009-02-23 @ 19:50:06
URL: http://www.hannanordin.blogspot.comcom
Postat av: Niclas

Kycklingköttfärs????????

Underbart att höra att bambatanterna är kreativa.

2009-02-23 @ 21:12:41
Postat av: Rudisen

Kycklingfärssås?! Det var på tiden!

Snart kommer det till oss också, vi har ju redan hunnit inspirerats av er kolsyremaskin och kan nu avnjuta bubbelvatten till varje lunch!

Ni vet vem jag är... ;)

2009-02-25 @ 18:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0