K: Apelsin

Nu ligger jag egentligen på golvet bland PA-högar och tusentals (okej snar överdrift) post-it-lappar!
Alltså människan som uppfann post-its...snacka om geni!

Det sniglar sej fram på PA-fronten, det är så himla svårt att hålla en röd tråd genom det hela, men nu har jag iaf sorterat ALLT material, något som skulle gjorts för längesedan dock!

Det snöar igen, och wow vad jag vill gå ut! Kanske inte lika sugen på längdskidor som Marre, men springskorna SKA på sen för en liten joggingtur (om fossingar och hals tillåter)
 kanske hade en vilodag varit det bästa för min något krånglande hals men en liten jogg lär knappast göra skillnad...eller?! ;)

Jag har gått och blivit kär i apelsiner!




Apelsiner har jag aldrig riktigt like-at såå mycket förut. Clementiner har alltid kommit snäppet före. Men nu är jag helt galen i dem!
 Tror det kan vara Jennifers förtjänst! :)

Dock har apelsiner några nackdelar:
- kan vara extremt söligt
- man får gula naglar
- jobbigt att pilla bort allt det vita
- fastnar i tänderna

Men vad gör det när de smakar så himla gott!?
Dessutom kan man måla över naglarna med nagellack...haha!

Nope, innan jag dras in i typ facebookvärlden är något annat bör jag kanske göra lite mer PA!

Tchüss&ha en myspys lördag!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, jasså du har blivit förälskad i apelsiner?

Jag måste nog ta credit för detta! Haha, men visst är dom underbara. Och problemen man får när man äter dom går lätt att fixa! :)

2009-02-22 @ 18:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0