K: Från 13e till 14e!

Jag ser att mina kära bloggkollegor har skrivit lite om fredag den 13e...så nu när det är mindre än en timma kvar tills det är lördag den 14e kan jag börja skriva om den! Haha!
Den 14e februari är som de flesta vet, Alla hjärtans dag.

En dag då det köps 50 miljoner rosor  världen över...inte illa! :)

För er som ännu inte vet hur framtiden ser ut är Valetindagen en ypperlig dag att bli lite klokare:

Imorgon kan ni ta ett äpple och tänka på 5-7 olika namn.
Skruva på äpplestjälken och rabbla namnen, och det namnet ni tänker på just som stjälken går av
...jaa, taaadaaa, där har ni the man/woman of your life!

Sedan om man är nyfiken på barn...
så ska man skära äpplet mitt itu, antalet kärnor är antalet barn man kommer att få!

Superduperbra för oss som är nyfikna på vad framtiden har att erbjuda! ;)

Techihhila!

Candy hearts by KM Anderson.


I min förrförra skola skulle alla ge bort kort till varandra på Valetine's Day och laga lunch till en person i klassen...
and dessa hjärtan va väldigt poppis! :)

Kommentarer
Postat av: Ankan Annika

Sådana här köpte jag för 1 öre st när jag var liten :) Kram

2009-02-23 @ 16:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0