K: I'm falling in love with my favourite song...

Men något jag inte like-ar lika mycket är min skrivare som envisas att skriva ut allt snett!
Jag förstår icke, hur kan det bli sådär?! Jag har försökt att vrida på papprena men nope allt kommer ut snett hur rakt jag än försöker få det...
äsch, det kanske gör att jag blir mer ihågkommen när jag lämnar in CV osv imorgon?! Haha!

Nu ska jag se om jag kan anmäla mej till SATS&TOEFL, mein Gott vad duktig jag kommer att känna mej i så fall! :)



Jupp, ännu mer plugg ska det bli...

Puss&adjö!

Imorgon väntar spännande besök i skolan! ;)

P.S.
Diggar Ernstbilden...får äkta sommarvibbar!
Och Lois...F&S kommer allt få din motivation back on top! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Undra vem det var som kom på besök? :) Puss

2009-02-23 @ 16:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0