K: Ironi...

Bara sisådär 191 tal kvar då...

och mattemängden ska vi inte ens tala om...

Jag tror jag döööör!

Men på the bright side, då menar jag bright side på riktigt, glöm att det står ironi som överskrift,
så precis som Lois har bloggat om, så har ju en kunglig förlovelse ägt rum idag!
Jag blev en gnutta exhalterad, haha!
Bänkade mej framför tv:n direkt när jag fick reda på det!
Marre&jag spekulerade kring olika bröllopsdetaljer...



Kronprinsparet i Danmark

Nu ska jag bombens köpa nästa DAM-tidning då den kommer ut! ;)
Spännande tider!
Men om man inte kan vänta och redan nu vill botanisera sej bland kungligheter så hittade jag nyss en blogg:

http://kungligabloggen.blogspot.com/

Då ska jag fortsätta med mitt&minska mängden till en ynka 190 tal...

Ciao bellas&bellos!


Kommentarer
Postat av: your two and only fingers < ; )

Sjuk som jag är har mycket tid spenderats framför tv:n och den där royal engagementen ligger etta på tv toppen! shit pomfritt va spännande..kanske borde crasha bröllopet!?..är du på K? hoppas ja mår better imorgon så ja kan träffa dig igen..haha vill ju inte missa brott&straff heller nu när jag finally har läst ut den där vedervärdiga boken..such misery säger ja bara! nää nu börjar de bli lite långt..men ja är i behov av mänsklig kontakt...see ya babe!! < < <

2009-02-24 @ 16:50:43
Postat av: the fingers again...

asså ni litar inte på att ja skriver rumsrena kommentarer :P haha!

2009-02-24 @ 16:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0