K: Klaaar!

Wohooo Brott&Straff is history!

Okej kanske inte helt...den ska redovisas i veckan...
Det är ganska förundransvärt hur mycket sorg&lidande som får plats i en och samma bok...
mer än 600 sidor misär!

Idag har jag finally övningskört, lite halt kan jag meddela att det var men superduperkul!
Körkortet är dock en ganska lång bit bort, hehe!
Sen så har jag pratat med min kära mormor, åh vad jag älskar mina morföräldrar! :)

Min mer softisha (haha) helg har varit riktigt skön, behövlig.
Snart är det Gossip Girl, men innan dess ska det tränas!

Bild från Göteborgsvarvet.se.

Fatta vad skönt, ett Gbgvarv!
Tänk när det blir shortsväder på riktigt!
MUMMA!



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh.. då kan du snart bli min personliga chafför! :) Haha, och ja. Tänk snart är det shortsväder!

2009-02-22 @ 18:18:52
Postat av: Linus

Är man en riktig man som Carl är det shortsväder redan nu! ;)

2009-02-22 @ 20:40:47
URL: http://collocations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0