K: Sista lovdagen...

Solen skiner, fåglarna kvittrar, det är klarblå himmel och snön glittrar...

Samtidigt som att tornet med skolgrejor är skyhögt...men jag har i alla fall varit ute en gång idag, för att hämta tidningen...hehe...och nu sitter jag faktiskt med öppet fönster så det är ju nästan som att jag är ute?!





By the by, TACKTACKTACK Lois för att du tog med keso igår!  Lifesaver! Denna veckan har jag tagit mej igenom 2.5kg, muuummsfillibabba!

Nope nu ska jag fortsätta beta av läxor...skulle såå ha gjort sådant här i början av veckan istället!

Ha det gosigt everybody!


Kommentarer
Postat av: L

Åhh... Karin... jag vet hur mycket keso betyder för dig. Jag har själv upplevt dagar då mitt behov av keso inte har tillfredsställts.

Puss

L

2009-02-13 @ 16:56:40
URL: http://malouka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0