K: Snöööö!

Och det coolaste är att man verkligen kunde se snöflingorna idag!



När vi gick till bamba såg det ut som att vi hade massvis med små blommor och stjärnor på oss! Och om vi blev lyriska!Hehe...

För min del väntar då ingen ostbricka ikväll, jag har tänkt plugg (leider!)
men mitt mål med dagen är i och för sej redan avklarat!
Cykla!
(För er som inte vet, så är jag en skadad löparnörd som fått ersätta allt spring med cykel, något som är en smula frustrerande och att gå ner till en minusgradig källare för att cykla en timma...
nja det kanske strejkar lite grann då&då!)

Men Brott&Straff ska självklart läsas idag, höhö!

Just nu lyssnar jag på Spotify, mein Gott, en sådan underbar uppfinning! Klart gold worth! ;)

Kanske ska lyssna igenom morgondagens melodifestivallåtar och checka om mitt omdöme stämmer överens med Lois'?! ;)

Eller så fortsätter jag lyssna på lite mjuk&skön musik i form av the Fratellis  - Whistle for the Choir :)

En bild på Marres&mitt projekt ska självklart upp! Men att överföra bilder till datorn...hoo kräver lite energi!



Ciao babes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0