K: Kärlek...

Sverige tittar på Melodifestival, jag spanar in Luella Bartley
och dricker en spännande björnbärsdryck (Blue Keld?!)...mycket gott i alla fall! :)
Känns som en potentiell konkurrent till Fanta Free Pineapple...ahuh Marr, you would like it!

Luella Spring 2009 Ready-to-Wear

Luella Spring 2009 Ready-to-Wear

Luella Spring 2009 Ready-to-Wear

http://www.style.com/fashionshows/complete/S2009RTW-LUELLA

Sött samtidigt som att det är riktigt coolt! Kärlek?! Yes box!

Nu börjar den 14e februari gå mot sitt slut...
jag har ännu inte gjort äppletricket, haha, istället har annat fått förgylla dagen! ;)

Sedan blev jag helt överlycklig igår när nyheten nådde mej att Acne ska öppna en butik för tidigare kollektioner...
betyder detta att mitt jeansletande får ett lyckligt slut?!
Kommer Hex Pure pryda mina ben snart igen!?
Det är kärlek! ;)

Haha, hoppas att alla har haft en myspys kväll!
Adios babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0