L: Fredag den 13... Åh jag anar skrock...

Usch nej!

Fredag den 13!

Jag visste faktiskt inte att det var den dagen förräns min mamma sa det till mig. Då var klockan 12. Efter klockan 12 har jag suttit inomhus eftersom rädslan för att något skall hända lilla mig är stor.

Jag skojar bara!

Jag är inte så skrockfull av mig.

Som K skrev så är det sista dagen av lovet, om vi bortser från helgen. Det är lite sorgligt eftersom man inse hur snabbt tiden går. Snart kommer jag, M och K sitter och vara gråhåriga tillsammans med våra katter i vår lilla stuga. Eller kanske inte?

Idag har varit en... ganska solig dag med tanken på att det är minusgrader och frost utanför mitt fönster i mitt kvarter. Jag låg som en katt på vardagsrumsgolvet och solade mig. Läxor ligger framför mig, men jag har ingen lust att göra dem. Det är ju i för sig fredag men jag tror faktiskt inte att jag kan koma undan så lätt. Jag har ju haft lov.

Så nu är det dags att sätta igång med projektarbetet och jag ser inte så ljus på det... just nu.

Puss

L

Kommentarer
Postat av: K

Oh yes, katter+stuga+3 söta tanter, jag ser det redan nu ;)

...min katt ska vara grå och heta Greger!

2009-02-13 @ 22:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0