L: Fysik. Fysik. Fysik... Ja vad mer Lenz Lag?

Usch.

Nej.

Varför läser man B-ämnen?

Jag har sutit sedan Gilmore Girls-avsnittet på femman var slut med fysik. För att vara mer specifik så är det Fysik B som jag sitter och gottar mig i. Elektriska och magnetiska fält är så... sexigt (Skulle en klasskompis till mig ha sagt). Jag tror vi alla vet den drabbade :P

Okej så nästa vecka är det mars 2009 och den 9 mars är det exakt tre månader kvar. Åh herregud vad tiden går fort för oss treor. Nja, men innan vi kan uppleva vår student så inträffar en massa andra trevliga saker. Ja, ett svensk prov är på onsdag och sedan fysiken på fredag och så på tisdag så är det historia. Jag känenr att helgen blir som alla andra helger; en plugghelg. Och så skall man arbeta med PA.

Trevligt!

Jag säger bara en sak: Tre månader kvar...

Sedan är man fri... och borttappad.

det är var jag har att rapportera för idag. Nu skall jag återgå till fysikpluggandethttp://www.pluggakuten.se/mathsymbolizer/math_cache/edc1a196118b1cb05dff94c9cb6f3025.gif


Kramar
L

Kommentarer
Postat av: Karin

Mr Lenz och jag kommer inte överens...

Och herre, jag har inte insett att det är så kort tid kvar! :(

kram på dej bästa L!

2009-02-23 @ 20:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0