L: Lördag ^^

Rise and shine!

Utanför mitt fönster ligger snön vitt och svalt. Tyvärr hade jag öppet fönstret så mitt varma vatten blev kallt. En dundermiss som jag minsann inte skall försöka göra igen.
Min frukost bestod av två avokado-kesomackor, min favorit, och ett glas vanlij yogurt. Suverän start på dagen. Eller vad tycker ni?

Planering för idag:
  • Plugga fysik
  • Skriva PA
  • Plugga historia
  • Träffa Boris
  • Titta på melodifestivalen
För er andra som inte har någon lust att se den ärofyllda musiktävlingen finns följande tv-program:
  • TV3 21:35 Om en pojke 
  • TV4 21:35 Hot chick
  • Kanal 5 18:05 Honey
  • Kanal 5 16:05 Gordon's kitchen nightmare
  • TV3 20:00 Undercover brother
  • TV4 20:00 Tre män i en ny båt
  • TV4 15:00 Britney: For the record
OBS tiderna inte är i ordning!

Nu skall jag hasa mig. Jag har en lång dag framför mig.

Kramar
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0