L: Nyheter... nyheter... och lov :)

Så när min syster var tvungen att gå upp halv fem, ja ni läste rätt halv på morgonen idag, låg jag och sov. Härligt när grundskolelever har idrottsdag och gymnasiet får lov. I love that!

Hur som helst, så duktig som jag var idag kollade jag på nyheterna och gissa vad som har hänt.

Ja ni kommer smälla av.... Kronprinsessan Viktoria is finally engaged with a certain Daniel Westling....

http://2.bp.blogspot.com/_WhgZDl8aasY/SBqtVej0fhI/AAAAAAAAAHE/rEFmnRIX_zY/s320/3447786819.jpg

Och det knäppa är att regeringen måste godkänna förlovningen...

Så tydligen blir det ett bröllop i sommar, enligt nyheterna. Men ni vet hur dagens ungdomar är. Om dessa två lovebirds har varit ihop i 7 år... (tror jag) så kommer det säkert minst ta ett år innan sveriges folkd får se bröllopet live på SVT.

En annan fantastisk nyhet är att min orkidée blomstrar i mitt fina fönster. For you 411: den är lila.

Idag har jag ätit frukost, kollat på Opera, Smallville och Rachel Ray. Dessutom har jag traglat fysik i två timmar... stolt elev :P

Nu skall jag sätta mig vid PA och historia... kanske läsa lite om Brott & Straff med.

Mums...

Kramar
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0