L: Oh la la... nu är veckan slut ^^

... Men om jag skall vara ärlig så var det inte en riktig vecka.

Veckan har varit super duper rolig... Jag begav mig tillsammans med min klass till andra sidan av Sverige och tittade på kärnkraft... kanske inte kärnkraftverket i Oskarshamn men andra spännande saker. M och K har redan beskrivit vad vi har gjort och jag orkar inte gå in på det.

Så fredagen kom snabbt... och jag är glad för det. Nu väntas helgen och alla vet nog vad som skall hittas på. Ja, ni hade rätt... fysik -.-''

... och projektarbetet.

Jag skriver bara en sak: 3 och en halv månad. Ja om tre och en halv månad är det studenten och jag ser framemot det ^^ Men jag vet att dagen efter studenten kommer det komma ett inlägg som desperat önskar att studenten inte har varit. Jag vet att paniken kommer att stiga för nu vet man inte vad man skall ta vägen nästa höst. Vilken oro, ångest och rädsla...

... äsch jag tar hand om det när det kommer.

I morgon är det Melodifestivalen del 3, då hamnar svenska folket i en avlägsen stad som heter Leksand och ligger i Dalarna. För alla er som inte vet vart denna stad ligger visas en karta här nedanför:

http://www.sverigeresor.se/img/sverigekarta-W.png
http://www.sverigeresor.se/img/sverigekarta-W.png


Följande bidrag:
Velvet - The Queen: Enligt min uppfattning... nej den kommer inte klara sig!!! Jag blir förvånad om den gör det!
Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox - I got U: Hahahaha... den är la lite somrig...
Molly Sandén - Så vill stjärnorna: Fin låt... den funkar...
E.M.D. - Baby, Goodbye: Uhm... jag vet inte riktigt... men vad jag vet är att den kommer gå till Globen... VARFÖR? Vad tror ni... Danny är ju med...
Mikael Rickfors - Du vinner över mig: SÅÅÅÅ Tomas Ledin-aktigt
Maja Gullstrand - Här för mig själv: Herregud... hur gammal är hon? Hon är värre än Amy Diamond!!! FFS
Sofia - Alla: Uhm... ett annat språk... jag vet inte riktigt inte men jag gillar den... andra chansen... det går... Globen jag vet inte... kanske?
BWO - You'r not alone: Jag tycker denna låt är inspirerad av Dima Bilans Believe...

Så hur tror L att det kommer gå i morgon kväll...

Globen: EMD och BWO
Andra Chansen:  Molly Sandén och Sofia

Vad tror ni?


http://static2.livenation.com/akamai/V0100/img/ARTIST_LG/625723_52053_7.jpg
Bilden kommer från  www.livenation.se/.../eventId/338789

Kramar
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0