M: Det kliar i fossingarna...

Salut!

Här sitter jag i ännu ett tarftigt försök att plugga. Men jag åstadkommer dessvärre inte så värst mycket...

Det kliar riktigt mina fossingar. Jag är så enormt sugen på att ge mig ut i längdskidespåren!
Var nyligen ute i garaget och förfrös mina fingrar i jakten på skidor och stavar... Sådant förvarar vi nämligen på garagevinden (som är mörk och full av unpleasant surprises som spindelnät och sådant...)



Hur härligt ser inte det där ut på en skala?!

Näväl, skidorna måste vallas också och det lär ta en liten stund för mig... Jag hoppas innerligt att snön ligger kvar några dagar (stort kors i taket) så att jag hinner bege mig ut i spåren!

Nu ska jag begrava nosen i fysikboken några timmar till!
Morissey och White Lies samt kärleksmums piggar dock upp något! :)

Au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0