M: För mycket av det goda...

Andningsnöd inom kort.
Var nyss inne på toaletten, skulle tvätta händerna. Så upptäcker jag att tvålen är slut, så då öppnar jag badrumsskåpet eftersom vi alltid brukar ha några småflaskor med tvål stående där. Och mycket riktigt så hittar jag en liten söt flaska, sliter av korken och vräker på med tvål... trodde jag... Men nehej, det var en liten parfymflaska ser ni! Jag öste ju på ganska ordentligt... Kort sagt, det stinker... Medan jag sitter här och skriver nu suktar jag efter en gasmask!
Lite för mycket av det goda kanske....

Någon som vet hur man får bort något sådant här???

Det hemliga projektet är för övrigt genomfört, kan jag meddela!
Jag och Karre är mycket nöjda med resultatet, mer än så säger jag inte!
Imorgon är dagen D!

Imorgon bär det också av till Oskarshamn på studieresa...

 

Oskarshamn von oben...
 
Ser ganska gemytligt ut om jag får säga det själv!
Dock inte lika vackert som...



Tihi! :)

Och denna bild får avsluta detta inlägg!
Godnatt på er allesammans, nu ska jag packa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0