M: krångel, krångel, krångel!

Det var då väldans vad sidan krånglade nu då! Har försökt komma in under hela kvällen, men nejsh! Nu äntligen verkar det funka, men vi får väl se hur det går med det... Lets give it a try i alla fall!

Vill börja med att ge ett dagens ris till Götets usligaste spårvagnschaufför! Jag kom till hållplatsen och ser spårvagnen stå där. Jag raskar på stegen. Samma sak gör två andra killar som också är på väg mot spårvagnen, fast från andra hållet. Vi skyndar oss alla tre och småspringer de sista 20m. Men, som vanligt... När man precis ska trycka på knappen för att öppna dörrarna hör man det karakteristiska och mycket provocerande "plinget". Kvar står jag och de andra två, andfådda helt i onödan. I bet att chaffisen satt där fram i sin stol, kollade bak i bakspegeln och riktigt njöt. Det är ju inte första gången det här händer, det känns som om chaffisarna alltid väntar tills man precis kommit fram innan de bestämmer sig för att "plinga", inte alla, men en hel del av dem i alla fall!

Vad har mer hänt under helgen... Melodifestivalen, men den var ju inte så mycket att hänga i granen. Känner inte för att kommentera det alls faktiskt.

Jo, jag har få in en glasbit i foten också. En liten, i princip osynlig sådan. Men likväl sitter den där inuti stortån som har börjat svullna och bli röd. Hur lyckades jag med detta då? Det var min kära far som tog ett bad i fredags, men han glömde också ett glas inne på toaletten. Så kom jag in dagen efter och snubblar över det. Man förväntar sig ju inte direkt att det ska stå ett glas på badrumsgolvet...

Nåväl, nu ska jag jobba lite med projektarbetet innan jag kryper till kojs. Har haft lite problem med att somna de senaste dagarna... :/ Ligger vaken och stirrar i taket, vrider och vänder på mig, läser en tråkig bok, tittar på någon kass film på TV. Jag avskyr när man inte kan somna. Någon som har ngt bra insomningstips? (Och säg inte att jag ska räkna får...!)
 


Very cute...

Men det är snarare så här jag vill sova i natt, eller för all del, varför inte till april???

  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0