M: Slaskdag...

Puh!

Egentligen känner jag inte att jag har så jättemkt spännande att skriva om idag, men eftersom de andra två skribenterna har gjort det så känner jag mig manad. Plikt.

Till skillnad från en viss Karr har jag fortfarande 400 sidor kvar att läsa i den där dumma Brott&Straff... Det hade väl gått an om den inte hade varit så otroligt seg och tjatig som jag upplever den... Plugga borde jag verkligen ha gjort idag, men det har gått sisådär med det... Jag segar ngt så fruktansvärt! Gick upp nio, öppnade boken vid ett.... vad jag gjorde där emellan vet jag icke...!

Dock masade jag faktiskt mig in till stan förut för att träna lite Step. Mitt under passet snubblar jag på den dumma brädan och faller pladask... ECHT peinlich!

Innan jag beger mig in i magnetismens förtrollade värld igen tänkte jag passa på att tipsa om några bra låtar med bandet White Lies... Lyssna omedel bums "To lose my life" och "Farewell to the fairground"... För att inte tala om Morissey med "Suedehead"... Den har gått på repeat ett antal gånger i mina lurar nu!


För mig är det dock en regel att ha en bild med i varje inlägg!
Eftersom jag längtade lite efter sommar och sol just nu googlade jag sommar...
Och vad är mer sommar än Ernst???


Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0