K: Albin&Elvira

Jag har suktat efter musik hela morgonen...speciellt sedan jag satt mej ner för att plöja genom lite historia.
Men egentligen borde jag koncentrera mej och inte tralla med i olika låtar...

Och vad upptäckte jag om inte att vårt virusprogram behövde ominstalleras!
Så det har jag fixat med nu under morgonen, och äntligen är vi up and running!
Spotify, here I come! :)

Har också hunnit ta en titt på lite Vasalopp
och slagit Lois i frukostmackor
(hehe, jag tog till och med tillfället i akt att äta upp några godisar från igår...
egentligen är godis på morgonen ingen större hit)

Har ni förresten sett att Google har Vasaloppsmotiv idag? ;)

Den 1 december släpper Rockparty biljetterna till festivalen 2009. ArkivFOTO: Mattias Johansson

Sommar09, jag är taggad! ;)

Kommentarer
Postat av: Lois

Hur kan du slå mig din lilla glupska kanin! Hur många åt du egentligen...



Kramar

L

2009-03-01 @ 11:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0