K: Chances

Ännu en vacker vårig dag idag!

Och jag har hunnit:

springa

lära mej om possitroner

köpa löparskor med Agge hos Eric

hålla historiaredovisning

äta godis med Agge (haha 3e gången i den affären denna vecka!)

fika med Lovisa

fika med Johanna&Marr
vara 3.5m ifrån Ram Di Dams sångare!!! (ååh vad de är grymma!!!)

nästan köpa balklänning

förälska mej i en jeansskjorta
titta på tyger med Marr

stanspana med Marr

Och nu ska jag fira min papas födelsedag! Det ska bli myspys och träffa min kära morföräldrar igen! :)

kladdkaka

Mummsfillibabba! Hallon&chokladtårta it is!

HA EN WÜNDERSCHÖN KVÄLL ALLIHOPPA!

Sen lovar jag att bli lite bättre på svarandet vad gäller sms...hehe
...jag har inte riktigt kommit in i rätt humör för det än! Men det kommer!  :)


 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh Karre din lilla gottegris! :) Du måste visa mig vilken balklänning du vill ha! Dessutom så är jag jätteavis att du var 3,5 m ifrån Ram di dam sångaren. De är så grymma! Hälsa papsen grattis och jag hoppas att hallon&chokladtårtan smakade super! :)

2009-03-20 @ 21:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0