K: Come As You Are

Hej hopp sockertopp!

Nu sitter jag invirad i en filt och fryser...
Har precis ätit middag med min kära syster och uuh vad trött, seg&blää jag känner mej!
Usch, skulle helst av allt bara sova i femtiotusen år! ;)

Efter lite butikkik idag med Jennifer  (Lin&Ph med) har jag megabeslutsångest...
det gäller färger...antingen en häftig blå färg eller söt smutsrosa?!
Den svarta hade ju också varit snygg men nu ska det väl ändå snart bli vår!?


samsoesamsoe.dk

Sen har jag hittat en byxdress, haha! Och massamassa andra klänningar!
"Tyvärr" måste jag nog börja leta bikini också... ;)

Marre har varit sjuk idag...
Så mitt kära sicko...se till att KRYA PÅ DEJ!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha, du testade nog världens snyggaste klänning idag (you know what I mean). Men jag funderar faktiskt lite på den fina fina klänningen från acne? eller var det filippa K? dumt av mig att inte skriva ner som du! Du är mega super duper mysig iallafall!

2009-03-13 @ 21:28:22
Postat av: Jennifer

Nu har jag kollat upp detta med klänningen jag vill ha (om den sitter bra) Den är från Filippa K och om man går in på deras sida, gisses sicken insperation! :) PUSS

2009-03-13 @ 21:41:00
Postat av: Karre

Har du bestämt vilken färg? Haha alltså färgångest over here! ;) Den aprikosa va väldigt söt, men den lila färgen va väldigt behaglig...du menade den vi tittade på allra sist på Filippa?

Och, ha, yes indeed, klänningen va mkt mkt skön! ;)

Men jag kan fortfarande inte bestämma om det sva bli blått eller smutsrosa... :/

See you tomorrow hoppas jag! Pusspuss!

2009-03-14 @ 16:37:46
URL: http://malouka.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja det blir nog den aprikosa i såfall, hoppas bara den sitter bra nu också! Dumt att jag inte provade den, men men. Hm, haha jag kan förstå din färg ångest, men gud ah nej jag vet inte! Jag tycker du passar bra i båda färgerna iallafall. :) Jag vet att det inte hjälpte så mycket men ändå! Själklart ses vi i morgon darling! Kisses

2009-03-14 @ 17:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0