K: High Heels

What a day! Helt underbar!

Med goda ord om läkarlinjen i bagaget,
dvs att det är fullt möjligt att satsa på en idrott samtidigt känner jag mej riktigt munter!

Efter seminariet gick Maria J och jag på staden i jakt på balklänning.
Jag har hittat drömmen (men helst i en annan färg) dock gick det inte att klistra in en bild här,
så jag länkar så får ni gissa vilken det är! ;)

Stylein


Maria hittade och köpte sin, good kap tycker jag!

Sedan träffade jag the sister och vi letade present till papa som fyller år, ett besök i en godisaffär hanns med...
MUMMA!



Men jag var lite mer chokladig i smaken idag!

Ha en tjusig afton allihopp!
Ciao!

Hur va det på er föreläsning Rorr&Marr?

P.S Jag fattar inte det här med barnsäkra lock på fluor...
jag har inte kunnat skölja fluor på 3 dagar nu pga att jag inte får upp flaskan!!!


Kommentarer
Postat av: Niclas

Gud va gött det lät med godis och synd att klänningen inte fanns i rätt storlek Karin.

2009-03-19 @ 21:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0