K: Johnny and June

Ljuvlig...ja bra sammanfattning av dagen!
Marr&jag tog en snabbrunda på stan...vi var ju tvugna att inspektera den nya godisaffären som öppnat, och sen skulle lite kläder kollas igenom! Och varför inte då ta en EspressoH-scone!?
Allt för att inte plugga! ;)


Whyred
I am kääär i jackan!


Whyred
och skorna! Dregeldregel!


Dagmar
och GE mej ALLT detta!

Jag vill passa på att säga STOOORT GRATTIS till Alexandra och Nina som har birthday idag!

Jaja, nog av ledighet...
bäst att sätta fart med dagens plugg.
Ska lämna in loggisen om 2h och då måste jag hetsa mej genom lite mer PA!

Lois har tagit sej an uppgiften att redesigna bloggen till helgen,
bra initiativ! :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, blev den nya godisaffären godkänd? Och ojoj vilka snygga outfits du har lagt upp, speciellt den från Dagmar. Yummie!

2009-03-18 @ 18:09:06
Postat av: Anonym

karre! dagmar modellen har äckligt smala ben, jämför med tjejerna ovan. kanske syns vi imorgon på gu, det var FÖR länge sedan vi träffades! kram

2009-03-18 @ 19:16:05
Postat av: rorre

min ID = rorre

2009-03-18 @ 19:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0