K: Rolling, rolling, rolling on a river!

Om 20 minuter ska Jennifer tävla! Och jag kommer hålla tummarna HÅRT!
Nu antar jag att det har varit upprop och att hon känner sig lite nervös! ;)
Men wow vad jag tror att det kommer gå bra för henne! :)

Jag dundrar vidare med mitt PA...har skrivit mer än en mening idag i alla fall!
Good good!

Barbie fyller år idag för er som har missat...
Jag pratade med Nina igår och haha vi kom fram till att vi nästan saknade det där lite grann...

Mina Barbiesar har försvunnit i en flytt tror jag :(
Jag hade en svensk lärarinna som hette Barbie när jag var 10 år...
hon pratade finlandsk-svenska!



En sån här tårta bakade Selma&Saber för ett tag sedan! Coolish!


Och förresten vem behöver gratis inträde till Valhalla som jag skrev om tidigare?!




Man kan ju typ lika gärna gå ut och plaska i regnet...totally free for everyone!

Nepp nu hoppas jag på lunch snart, mor&syster har kommit hem!
Men i vårt hus vankas det inte waffles, vilket vissa andra lyckliga har kunnat gotta sig i idag! ;)

Till Saber:

V O _ _ _ _ _   _ _ _ _ _ _ _ _ _
"Voltaire conductor" är i rätt riktning iaf! :)
De första 5 är rätt!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh sötnos, va gulligt av dig att tänka på mig i stundens hätta. Tyvärr gick det inte som jag ville, spände mig och sprang inte alls bra. Men men det kommer nya tävlingar! Och jag håller med dig och Nina, saknar alla mina barbies. Fast jag har ju turen att ha en lillasyster som man kan leka med :)

2009-03-08 @ 18:28:03
Postat av: saber

voltair electrics :P haha ,jag har ingen aning om detta ordet ens existerar. Asså den va riktigt svår. jag kommer ju aldrig att gissa rätt.. men jag ska försöka igen om det blir fel nu :P haha

2009-03-09 @ 22:15:44
Postat av: Selma

This one's for you saber..



VOLTAGE REGULATOR



Vi kan ju alltid dela på godisen, du vet de Karin ska ge oss Muhahaha :D

2009-03-10 @ 17:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0