K: Shine On...

Knip knip knip med tårna!
Idag har jag varit iväg och hälsat på mina kära långkottar, tom sprungit en pytting bit!
Mycket skönt!

Sen kom jag hem till pluggstressen...icke lika skönt...
jag hann liksom inte ens njuuuta av min middag!
är det illa!

Men har jag pluggat?!
Nepp...
Istället har det varit telefon, musik och vel bland alla ord som hittills har skrivit på PA:t.
Jo och jag har skickat iväg ett mejl...



Och egentligen hade jag velat se ovanstående damer i säsongspremiären idag...
Het bild, haha!
Aja...söndagsrepris?!

Nä du Karin, nu får du ta dej i kragen!

Dagen har annars varit riktigt bra!
Axel, som är lika trogen läsare som Emelie har utlovats en dikt,
och jag lovar, den kommer!

Men nu måste jag köra på mindre stress - mer verkstad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0