K: The Runner

Nu sitter jag framför the dator igen...
denna gång knaprar jag på ett knäckebrödstick, hehe...med pumpakärnor och havssalt på!
Much-o good!
Niclas
och jag var ute och sprang förut, sehr gemütlich.
Nu har jag en skabbig blåsa på ena foten...fresch!

Sen har jag anmält mej till ett löparläger i sommar, ska bli riktigt kul!
Agge kom på att vi bara kommer vara 7mil från "Hultan"...
Attans att biljetterna inte blev våra alltså!

Vad är det här för lakritshajp som drabbat oss förresten!?
Nix berättade om Plopp saltlaktrits förut när vi sprang och nu såg jag Singoalla lakrits på blogg.se


               

Det är way too many things som måste testas nu alltså...men Magnumglassen är prio ett! :)
                        
                     

Kommentarer
Postat av: Niclas

Singoalla lakrits hmmmm nä jag måste säga att jag håller mig nog till orginal-singoalla tråkig som jag är, men glassen e jag inte rädd för mmmmm.

2009-03-30 @ 22:16:41
Postat av: Niclas

Singoalla lakrits hmmmm nä jag måste säga att jag håller mig nog till orginal-singoalla tråkig som jag är, men glassen e jag inte rädd för mmmmm.

2009-03-30 @ 22:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0