K: Varför får jag inte på mig dina blå jeans?

Nu lyssnar jag på min dagliga dos Flashbacks (Ram Di Dam...I'm in love!)

Och jag har Lena på bena...haha!



Har även spanat in två till potentiella jeans i brist på mitt drömpar...

Har just cyklat (träning) klart och det gick förvånansvärt bra idag, gut gut!

Vi har ändrat lite på bloggen, Marre och jag hade hålis och använde den till justering!
Vår trogna läsare Emelie fick chansen att påverka lite...
Vad tycker du so far Emelie?
Nu är detta bara en tillfällig lösning, i för sej va den förra designen det också!

Wooh nu är det massvis med historia som ska göras, uuh puuh blää...
Men jag har färgpennor i beredskap och mobilens batteri dog ut i morse, så keine distractions!

För att sammanfatta...
Things are under control, I've got my head under the sand...
RamDiDam...ja ni märker ju hur besatt jag har blivit! ;)

Men egentligen så skulle du, Lois, behöva ha en "planera-ditt-liv-genomgång" här på bloggen!
Jag skulle kunna behöva! ;)

Haha by the by: Hanna, jag fick ett sådant märkligt cola-sug förrut,
jag börjar förstå lite mer hur en cola-addict känner! ;)
Höll faktiskt på att missa min buss efter mitt impuls colaköp!

Pussen&kramen på er!
Nu går jag under jorden ett tag!

Kommentarer
Postat av: Linus

Hmm RamDiDam och grå blogg! Känns som jag är en levande inspirationskälla ;)

Men det går ju bara inte att inte tycka om RamDiDam...

Och grattis till Lena! Lycklig?

2009-03-02 @ 18:22:47
URL: http://collocations.blogg.se/
Postat av: Sabii

Tack så mycket =D

2009-03-02 @ 20:58:10
URL: http://sabii.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv:

taack! :-D

sockerkoppen från Rom är från Rom i Italien :-) en liten inredningsbutik på deras huvudgata!

kusmitea är bara ett speciellt märke på te, just det där är jättegott! och då är inte jag någon tedrickare!

2009-03-02 @ 23:17:36
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Louise

Planera-ditt-liv special kommer snarast upp...



Kramar

2009-03-03 @ 07:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0