K: We All Live in a Yellow Submarine

Åååååh Selma din råtta!
Det va ju Saber som skulle gissa! ;)
Men okej, helrätt har du!
GRATTIS till 14 godisar!!!
Eller har jag räknat rätt?!


VOLTAGE REGULATOR!

Idag har jag (ännu) inte skapat några onödiga FB-grupper som beklagar PA-arbetsmängden...
(men om du lider av ett sådant problem så vet du att det finns en sådan FB-grupp!)
Jag har inte ens loggat in på FB...
faktiskt har jag gjort 3½ mattetal sedan jag kom hem från träningen...haha!
Underbart, som alltid, att träffa löpisarna!
Inga onda fossingar under min lugna jogg, good good! :)

Förhoppnigsvis vankas det bio till helgen, åh jag har så många filmer jag vill se!
Sen så går rykte om klassfest?!
Like like like! :)

Men det passar ju inte in så bra på det här med prioritering som Lois försöker lära mej! ;)

Aja, tjingelingepling!
Nu måste jag sova!




Kommentarer
Postat av: S-Unit

Ja du, när får vi egentligen våra godisbitar för att vi (ehm jag, selma) varit jättesmarta och gissat rätt? De får inte innehålla gelatin haha!:D



2009-03-11 @ 17:25:05
URL: http://esundes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0