M: Sickelisick

Buenos noches!

Vad EXTREMT TRÅKIGT det är att vara sjuk! Rastlös, så fruktansvärt rastlös är jag!
Dagen har spenderats nerbäddad i sängen. Försökte mig vid ett tillfälle på att räkna lite matte, men gav upp det ganska snabbt. Kändes inte som om det var någon större idé att ens försöka mig på PA då...

Istället har jag tittat på the City på laptopen hela dagen, haha, lite pinsamt att erkänna det, men jag tycker faktiskt serien är ganska trevlig ;-).
Om inte annat så får man iaf se sjukt mycket snygga kläder!
(För er som inte vet så är the City en spin-off till the Hills på MTV)



Den här klänningen har Whitney Port (the City-stjärnan) själv desginat, riktigt söt om du frågar mig iaf! ;-)

By the by, vilken skillnad det är när mama och papa handlar!
Igår beställde jag min favvochoklad när de skulle åka och handlade. Då fick jag en 25-grammare, det var nämligen papa som stod för inhandlingen. Idag när mama skötte det däremot, blev det en 100-grammare, så som det ska vara, vill säga!


Sportlunch stor kaka Cloetta

Mmmmmmm, mumma! Kulinarisk.... det vill jag lova!

Näe, nu antar jag att jag ska slötitta lite på melodifestivalen, trots att jag tycker det vart riktigt, ruggigt, dåligt i år. Men det är ju trots allt final, och alla de andra kanalerna sänder ju inget intressant heller för den delen...
(Förutom kunskapskanalens dokumentär om Indien kl 21.00 ;-) haha)

Och just det! Härmed lovar jag dyrt och heligt att jag ska bjuda Kurre och Lollo på värsta pannkakskalaset någon dag! Blondinbellas bästis Maria kan slänga sig i väggen, för är det något jag kan så är det american pancakes. Men det är enbart för att jag suger på att göra vanliga. Det är jag totalt värdelös på! Så då började jag helt enkelt göra på amerikanska istället, och övning ger ju färdighet! En period gjorde jag dem minst en gång i veckan!


Nej, nu beger jag mig!
Cioa bellas och bellos!

 

Kommentarer
Postat av: Karre

Sjukt söt klänning! :)

Och haha, YEEEES va underbart med pankakskalas! Du förgyllde min kväll! :)

2009-03-14 @ 21:54:54
Postat av: Jennifer

Haha, pinsamt eller ej så är The City en bra serie! Åh, kan inte du lägga ut the recipe på dina american pancakes? :)

2009-03-15 @ 11:43:05
Postat av: Marre

Haha, va bra, då är jag inte ensam om att tycka så iaf! :-)

Recept kan ordnas! ;-)

2009-03-15 @ 11:48:59
Postat av: The hotspot haha!

ursäkta currycur men du kommer inte du ihåg vårat pankakskalas!? ja har pics som bevisar att du är grym på vanliga pancakes me för vad ja kommer ihåg så stekte inte jag en enda! and the ahlgrens bilar-combo var ju wunderbar!!

2009-03-15 @ 13:15:03
Postat av: Marre

Haha, men det var nog bara för att du tittade på mig då, allt kändes helt rätt! Utan dig går det helt enkelt nicht! Eller så ligger det ngn slags förbannelse över våra stekpannor här hemma...

2009-03-15 @ 15:45:41
Postat av: Karre

Haha jag kan nog intyga att det va Hannamagic som gjorde att de såg så perfekta ut...om jag vill minnas rätt så gjorde Marr&jag pannkakor i högstadiet någon gång...och det blev äggröra! :) Eller va det du&jag Marr? Nu blir jag confused...hur som helst vill jag ha pannkakor NUUUU!

2009-03-16 @ 08:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0