M: Air

Tjabbelitjabb!

Nu har jag lyssnat på den här låten (http://www.youtube.com/watch?v=vQRKpuOgY8c) konstant i en halvtimme... Det är lite nostalgi, jag lyssnade massor på den när den var nyutkommen för några år sen... I vilket fall heter låten "Alfa Beta Gaga" och bakom den står den franska duon Air.
Mucho härlig låt enligt mig iaf! :-)

Kvällen är fortfarande lite oklar, men jag har lovat att förtära en pizza ihop med min mor innan jag förmodligen beger mig till Rorre, vi får väl se om Lindis hänger på ;-)

Nähäpp, det var tydligen helt omöjligt att hitta en bild på bandet så här kommer en på två luftballonger... Lite torrvarning där nästan!



Fast bilden va rätt snygg ändock!

Ciao babes!

Kommentarer
Postat av: Karre

Haha i like it! ;)

2009-03-07 @ 10:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0