M: Das Räv

Hola!

What a killer day! Efter endast 10h sömn på två dygn känner jag mig rätt utpumpad!

En god nyhet är dock att jag snart kommer börja bygga min solcellsmobilladdare!
Huja, kanske aningen nördigt, men I am looking forward very much!
Nu ska jag väl inte ta ut någonting i förskott, jag är väl inte den mest tekniska av människor (jag jublar när jag lyckats montera ihop en ikeamöbel) men just därför skulle jag bli så otroligt glad om jag verkligen lyckades!



Hur snyggt på en skala :)



Slug som en räv, heter det ju så fint... Eller hur Kurre <3

Nu ska försöka plugga in lite tyska verb innan det blir sängen (tidigt!) och de Desperata Hemmafruarna, för de vill man ju inte missa!

Sussa sött!


Kommentarer
Postat av: Kurre

Der Fuchs...and slug yes! :)

Hallå vad djurigt det blev, hehe, slug!

2009-03-03 @ 21:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0