M: Fotovoltaica

Buenos noches!

Yes box, titta vad som damp ner i brevlådan idag! :-)



Células solares!

Så var mina älskade solceller äntligen här! Tyvärr hade posten inte varit riktigt varsam med dem (dagens ris till dem!) men de går allt att använda ändå! :-)

Dagen har mest innehållit PA för min del, men en liten övningskörningstur till Sveriges håla numero uno Kungälv hann jag också med! Enda positiva med det stället är kakfabriken! :-)
Lite läskigt var det dock när mor och jag susade fram över bron och vinden tog tag i hela bilen...
För en hare som mig vill säga...

Min mama har dessutom vart en riktigt knasboll...
När jag stod och kokade ris får jag helt plötsligt och oprovocerat ett kallt och blött potatisskal i nacken...
Det fick hon ångra bittert sen, när jag låste ut henne :-)


Abrazar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0