M: Long time no see...

Buenos noches!

Yepp, nu var det allt ett tag sen jag bloggade sist (om man bortser från mitt och Karres gemensamma inlägg då..), men det kändes helt enkelt som att det var dags igen!

Måste bara uttrycka min extrema frustration över att det snöar ute, igen. USCH, TVI, BLÄ och FY för denna förbannade snö! Varför kan den inte komma i december istället, när det är meningen att den ska komma? Nu är det för fanken mars, jag vill ha vitsippor, syréner och knoppar på träden!

Håller ni inte med?



Det är sånt här jag vill se!

För övrigt är jag helt slutpumpad efter den här dagen. Har spenderat större delen av kvällen invirad i filtar med frossa. Men icke att jag tänker bli sjuk! Efter min egen "kur-smoothie" med ingefära & citron samt en god natts sömn tänker jag imorgon vara frisk som en nötkärna! Så det så!

En sista sak också...
En stor fet puss till min kära bigsister (Ankan) för att hon helt enkelt är den bästa bigsister there is!



Vilken slående likhet! Syster upp i dagen!

(Hoppas du läser detta nu också, men det gör du nog, jag vet att du läser i smyg! ;-)

P&K allesammans!


Kommentarer
Postat av: Ankan

:) Puss på dig baby sister.

2009-03-14 @ 22:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0