M: Morgonbestyr

Godmorgon!

And what a morning! Jag ställde klockan på halv åtta (vilket ändock är lite sovmorgon). Men min schlafmorgon bestod mest av duns och bankande och cirkelsågar utanför mitt fönster, det är nämligen några gubbar som gör någonting med huset, fråga mig inte vad...

Anyhow, jag går upp och sitter i soffan och tuggar i mig min frukost när Kurre ringer:

"Har inte du lite bråttom?"
"Nej, varför skulle jag ha det?"

Och då slänger jag en blick på köksklockan och inser att klockan är 9 och inte 8 som jag trodde... Dags att ställa om klockan kanske?
För övrigt hatar jag dessa byten mellan somamrtid och vintertid!
Vore så mkt bättre om det var sommartid jämt!

Men det finurliga var att jag och Kurre igår kväll kom överens om att vi skulle gå på EA tillsammans. Nu sprack ju den idén i och med att jag försov mig, men som tur var Kurre också försenad!
Love our telepatiska brains! :-) 

(Yeah, nu har bankandet upphört, istället sitter gubbarna precis utanför mitt sovrumsfönster och käkar frukost...)


Nu väntar morgonens bestyr!



Är inte den här bilden fullkomligt underbar? :-)

Pusselpuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0