K: Love is my drug...

Åh den är helt gudomligt bra!  (John ME)
Men jag ska inte snöa (haha) in på låtar nu därför det skulle bli ett monsterinlägg och inget jag har tid med! ;)
Är dock ledsen att jag missade Mando Diao i måndags...

Tänkte passa på att informera om att det är jasminris i bamba på fredag!
Hur bra är inte det?! Hela veckan blev just såå mycket bättre!
Inte nog med att det är jasminris så är det dessutom resursdag på tisdag! I like!
Sen är det dock fysikprov på fredag...hmm drar ner det hela en aning!

Dresses

Och på torsdag ska Beyond Retro flytta in på Topshop/Topman som har nyinvigningskväll, spännande eller hur?!
 Dock så kommer jag förmodligen inte hinna dit...dumma prov!
Så om någon vill ha en inbjudning är det bara att hojta till!
(Men Marr, nu har vi bevis att det funkar, hehe!)

Sen händer ytterligare två spännande saker på torsdag!
ACNE HAR JEANSUTFÖRSÄLJNING!
och jag ska äntligen få en diagnos på mina dummingar till underben&fötter!
Livet leker!

Pusshej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0