K: Sommar och sol

Hej hopp alla glada!

Idag har verkligen känts som sommar tycker jag! Helt underbart!

Jag längtar något enormt till de årets första ingen-jacka dagar! Mumma!

Och med tanke på sommar...glass...det är väl ingen som har missat att sommarens glassar är här?
Jag tycker Magnum har ett mycket spännande bidrag i år...Temptation?



www.glasskoll.se

Vi hade jasminris i bamba idag och det är nog den största händelsen skolmässigt faktiskt, hehe!
Okej jo vi hade fysikprov...men det tänker jag inte gå in på! ;)

Sedan for Marr&jag till stan, Lois&Emelie skulle leta balklänningar, medan Marr&jag strosade runt bland olika affärer.
En svart klänning har fått följa med hem!
(Marre körde på samma, vi kommer bli som tvillingar!) 

Innan jag tog bussen hem så gick jag förbi en helt genialisk grej...
två stycken som delade ut Kinderchoklad
Helt gratis!

Om veckans ris går till kollektivtrafiken (läs Marres inlägg) så går definitivt veckans ros till gratis choklad!


Och med det säger jag tjingeling and see you later!
Trevlig kväll på er!



Till Lois! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0