L: Varför går helgen så fort?

Okej så jag hade lite fel angående melodifestivalen, men alla fyra gick vidare på olika sätt. Det ni!

Hur som helst, helgen har varit tuff. Pluggandet har tagit det mesta av tiden och det är verkligen synd. Vecka 9 skall följande prov redovisas; svenska och fysik. Det är den här veckan som alla prov börjar för oss. GUD!

Det finns inte så mycket att säga. Det är same old shit going on in tha hood. Facebook, facebook and facebook. Nej jag är ingen facebook-nörd. Jag gick in nyss, för första gången på länge för att svara på lite kommentarer m.m. K blev tydligen lite vilseledande angående min status. Var tvungen att förklara för henne att jag endast sökte uppmärksamhet...:P

I veckan har min vän W fyllt 19 år. Jag är så stolt över honom. Massor av pussar till dig ;)

Jag har verkligen ingenting att blogg om. Jag måste verkligen ha ett tråkigt liv! Eller så finns det inget som inspererar mig.

Jo, jag har funderat över att börja på friskis och svettis, eftersom SATS är helt uteslutande. Fråga inte varförl, för komplicerat att prata om. Fast jag är för lat, eller jag har blivit för lat att ta tag i det.

Man hade så många nyårslöften som man ville hålla... ja allt sprack dagen efter.

Jag kanske borde börja med allt under sommaren:
  • Körkort?
  • Friskis och Svettis?
Motivationen finns inte!

Jag hasar mig...
Kram
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0