M: Mystiska mysterier...

Vad är nu detta?



Vilket mysterium...

Men jag kan avslöja att det rör sig om ett litet hemligt projekt som jag och Karre ska genomföra inom kort... Mer än så vill jag säga just nu, men jag lovar att resultatet kommer dyka upp här på bloggen senare!

Mystiskt, mystiskt, mystiskt...

Jag har faktiskt lyckats lösa ett annat litet mysterium idag! :)
Jag har alltid förundrats över att dammråttorna älskar mitt rum... Trots att jag dammsuger en gång i veckan så bildas på en vecka enorma dammisar i hörnen av rummet. Jag har aldrig förstått mig på detta. Men så när jag låg på min runda ullmatta förut gick det kom jag på det! Det är min förbaskade matta som fäller! Värre än en extremt pälsig hund!

Nej, nu är det en sista spurt i matematiken som gäller för min del!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men! Du lovade att lägga upp en bild på ert hemliga projekt, but I certainly haven't seen anything yet! Hatar tomma löften.. / Mystisk Anonym.

2009-03-06 @ 15:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0