M: Ostbricka...

Hola hola alla amigos!

Så var man back in Gbg igen då och se det snöar! Idag tycker jag faktiskt att snön är riktigt mysig :)
Kors i taket!

Resan till Oskarshamn var dunderunderbar! Självaste Oskarshamn, som enligt mig snarare borde gå under benämningen ort snarare än stad, kanske inte var den mest actionfyllda av orter, men ändå helt okej! De hade ju trots allt 540 olika pizzerior och en hel del pittoreska byggnader! Skulle tro att den lever upp lite på sommaren, potentialen fanns!
  Med härliga vänner, candy och kärnkraft blev i vilket fall som helst tokbra!
Studiebesöket var mucho, mucho intressant, älskade att skrida omkring inne på CLAB i  de blå rockarna och påskgula  hjälmarna för att beskåda allt kärnavfall!

Nog om det! Dock borde en bild på mitt och Karres genomförda porjekt läggas upp inom kort!

Nu ikväll vankas det ostbricka med Rorre för min del!


smarrigt värre! ;)



By the by, har ni hört att radarparet och dunderkombon Oldsberg&Hellgren ikväll gör sitt sista På Spåret någonsin?
Good luck SVT att hitta ersättare säger jag bara!

Nu ska jag fördjupa mig lite i några trevliga artiklar om solar power!

Ciao och godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0