K: Gloria!

Nu har jag kommit hem...eller okej jag har varit hemma en stund!
Och några mackor senare så insåg jag att det inte skulle bli så mycket matteplugg nu...
Så då tänkte jag att jag kunde checka min mejl istället,
hade hoppats på ett mejl från en amerikansk läkare (PA)
men icke sa Nicke...och nu har jag hamnat här! ;)
Snart bör jag  dock trampa ner till the källaren där min cykel står...
Haha spartanskt och kanske inte det mest upplyftande sättet att träna men med music går allt! ;)

Idag har jag varit helt stört fikasugen!



Marr är och tittar på balklänningar...jag borde också!?
Men tyvärr är jag lite av den naturen att "det kommer lösa sig"...
Så en vecka innan kommer jag panikig rusa omkring i jakt efter the one and only dress!

Nepp nu ska jag sätta fart, träning, matte och PA!
Och med tanke på matte så kommer jag aldrig behöva miniräknare någonsin igen, haha!
Linus har lärt mej ett megapiffigt sätt att multiplicera vilket tal som helst utan räknare!
Fatta vad häftigt! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Karin ta det lugnt balklänningen kommer att fixa sig. Om inte annat så ska vi ju till ROM snart (bara 27 dagar 4h och 10min)

2009-03-09 @ 18:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0