L: Söndag...

Nu har jag vaknat och ätit fyra mackor med keso & avokado. Yummi! Nu hade jag tänkt börja med historia-pluggandet. Ju snabbare jag blir färdigt desto snabbare kan jag göra något roligare. Min plugghörna för idag är samma som igår: Min säng ^^

Igår var det melodifestivalen. Den sämsta för iår om jag får uttrycka mig lite vulgärt. Alla låtar var dåliga. Till och med Agnes var svag. Folk vad händer!!!
Aja, nästa vecka är det andra chansen och vem tittar på den. Inte jag. Där är ju bara alla B-låtar; Amy Diamond, BWO & sen en massa nya namn som ingen vill minnas.

Efter melodifestivalen var det Legally Blonde på trean. Ja, jag erkänner; jag gillar den filmen. Jag tycker den är jätte rolig! Och nej det är inte bara för att jag är blond!

http://images.starpulse.com/Photos/Previews/Legally-Blonde-2-m04.jpg

Nu skall jag gå, men jag kommer säkert att posta något igen.

Kram
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0