L: Vilken dag! Vilka val! Ångest? JA!

Idag var det både Chalmers besöksdag och Göteborgs Universitet. Institutionerna kryllade av olika slags folk; komvuxfolket, gymnasiebarnen och så ja de som bara hängde med. Helt sjukt!


Jag har i alla fall hittat några program som kan vara intressanta för mig. Två på Chalmers och en på Universitet i Göteborg.

Arkitektur och teknik:

Särskild behörighet
Matematik E, Fysik B, Kemi A och Samhällskunskap A.
Samtliga med lägst betyg G

Antagningspoäng
Antagningspoäng ht 2008 (efter andra urvalet)
Betyg gymnasieskolan: 19,81
Högskoleprov: 1,7
Matematik- och fysikprov: 33
Antal platser 30
Examen Civilingenjör/Arkitekt

Väg- och vatten
Särskild behörighet
Matematik E, Fysik B och Kemi A
Samtliga med lägst betyg G

Antagningspoäng
Antagningspoäng ht 2008 (efter andra urvalet):
Betyg gymnasieskolan: 16,80
Högskoleprov: 1,1
Antal platser 120
Examen Civilingenjörsexamen och masterexamen

Läkarprogrammet
Förkunskapskrav
Grundläggande behörighet samt Ma D, Fy B, Ke B och Bi B.
Betygen ska vara lägst Godkänd.
Vi alla vet vad antagningspoängen är... -.-'!

Aja, vi få se hur det blir. Jag är fortfarande lite virrig efter den här dagen. Den har psykiskt skadat mig! Usch...
Jag går och gör något vettigt... läser bok eller tittar på diagram...

Kram
L

Kommentarer
Postat av: Karre

Ja...titta på ett diagram verkar vettigt! ;)

HAHAHA!

Jag är superdupernöjd med dagens läkarseminarie! :)

2009-03-19 @ 19:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0