M: Så trött, trött, trött...

...på allt som har med projektarbete och högskoleansökningar att göra...

Dessutom läste jag igår på aftonbladet.se att tupplurar på eftermiddagarna ökar risken för diabetes. PECH! Enligt mig är det den allra skönaste sömnen och jag slumrar faktiskt nästan varje dag en liten stund när jag kommit hem från skolan :-)

För övrigt har två förbryllande artiklar kommit upp på mindre än ett dygn på aftonbladet.se
Igår kväll kunde man läsa om en ryss som hade en gran som växte på lungan och nu i morse trädde Ingegerd, 55, fram.
Ryssen hade tydligen svalt ett granfrö, men Ingegerd, hon hade svalt en hel kvist!
 
"- Den var fortfarande grön, säger Ingegerd"


Hur lyckas man?
Fast iofs lyckades jag svälja en barkbit i helgen när jag var ute och promenerade... 



Bilden är lånad från aftonbladet...

 Så stäng mun och näsa nästa gång du går i skogen!


Kommentarer
Postat av: s.

Malouka?? Lever ni??

2009-04-22 @ 21:04:55
URL: http://esundes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0