K: Ååååh vad det är stressigt...


stress
minus the coffee, tabletter och cigaretter...haha!

Men ändå ska jag hinna med ett inägg!
Nu har jag precis nyttat mina tyskkunskaper i 3½h...
och borde egentligen vara ganska less på att sitta vid datorn...
dessutom måste jag packa inför morgondagens spännande utflykt till Oskarshamn!
Lunch för imorgon ska jag också göra,
och egentligen bör jag sitta med fysik, matte, PA och Brott&Straff...
Jag blir matt bara jag tänker på det!
Ännu mattare blir jag dock när jag tänker på att detta blir min 3e dag av icke-träning, ICKE BRA!
Men hmm...till helgen får jag ta igen några pass...

What a tråkinlägg, här sitter jag och bara klagar på allt jag inte hunnit göra!
Nepp jag måste nog faktiskt komma till skott med vissa saker!

The M&K-project ligger på mitt golv och torkar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0