K: In Private

Nu sitter jag och coolar ner efter ett cykelpass, det gick inte så där våldsamt bra idag...
men dagen D är här, idag är det dax för ny sjukgymnast!
Glad?! JAAA! :)

Skoldagen har varit rätt chill..
Vår klass mer eller mindre äger tyska gruppen i antal och beslut görs efter oss vilket innebar nada läxförhör idag!
Sehr schönt!

Därefter va det jallajalla till Acnes utförsäljning som gällde!
Marr&jag kom lite lost men till slut vallfärdade vi med folkmassorna till templet...haha!
Och väl inne slogs vi bland fashiongalningarna! Blodigt... ;)
Men några drömjeans hittades inte dock en mycket mysig koft! :)

Acne Jeans + Acne Clothing = Individuality

Sen tågade vi tillbaks till skolan (bamba) för att sedan ha lite fysik räknestuga.
Alltså vår fysikgrupp är hur myspys som helst!

Nu ska jag ringa mama för att se om jag kan övningsköra till the sick gymnast, haha!
Som sagt tidigare behövs det ganska mycket mer övningskörning för min del för att jag överhuvudtaget ska kunna drömma om körkort...

Det enda jag vet att det är äventyrsgaranti för den som är medpassagerare i bilen jag kör!

Förra gången:

En cyklist var nära på att tas ner då jag körde ut ur en rondell...(okej det hade kunnat vara farligt!)
Mama blev skräckslagen
 och hmm då lämpar det sej inte riktigt att göra annat än låtsas som man har full koll (vilket jag naturligtvis hade...höhö)

Sedan skulle jag köra iväg från en parkering...
Smooth och problemfri start,
släppte på handbromsen, satte in 1an och speedade iväg...

men plötsligt kändes det lite motigt
(och jag har gjort klassikern att köra iväg med handbromsen åtdragen innan...haha)

"Jag måste ha glömt släppa handbromsen...
kan jag kanske rätta till det hela utan att mor min kommer att märka?!"
tänkte jag

Listigt sneglade jag åt sidan, tog tag i handbromsen, och ryckte upp den!

Problem solved! Nöjd som bara den! :)

...i en millimillisekund tills mamma&jag for fram mot rutan och bilen TVÄRNITAR!

Mamma fick andningsnöd och panik...
medan jag fick bita mej i tungan för att inte börja gapskratta!
(jag tillhör dem som tycker att det är hysteriskt roligt med kärringstopp!)

Men idag är det helt andra bullar!

Smell yous later!
Puss&kram!



Haha, en sådan fräsig bil OCH gubbe!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, oj Karin. Det tar nog ett tag innan du kan bli min personliga chaufför! :D

2009-02-26 @ 20:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0