K: Sol, sol, strålande sol!

Jag svär, haha, sommaren är såå här när som helst!



Jag sitter och kniper med mina tår, yes yes, sjukgymnastens order!
(Mina fossingar är extremt komplicerade och vägen tillbaka till löpningen är mycket lång,
men det känns skönt att äntligen vara på väg!)

Sveriges union med Norge läses det om nu, har liksom inte kommit like långt som Lois i pluggandet!

Och ha, tack för bilden Lois, jag älskar tjocka djur!


...men inte lika mycket som du älskar smör!

Det är verkligen inte lång tid kvar tills vi tar studenten, det är helt otroligt vad fort tiden har gått!
Jag funderar på hur min halmhatt ska se ut...rockigt med nitar, sött med somriga blommor&fjärilar?!
På halmhattsfronten bör jag nog ta hjälp av min stylist och färgkoordinator Niclas! :)
(By the by Niclas så har jag en slemmig godis här hemma som du säkert skulle gilla,
en geléorm...så du får gärna droppa förbi någon dag...men vi ses kanske på tisdag!)

155080-73

Hoppas alla har en finfin dag!

Imorgon är det Vasaloppet,
Johan ska vara funkis och dela ut blåbärssoppa, mums!

Kommentarer
Postat av: Marre

Och jag kommer sitta bänkad! :)

2009-02-28 @ 12:59:12
Postat av: Niclas

Alltså vi fixar hatten karin det är lugna puckar. Kanske vi hittar en i Italien (bara fem veckor kvar). En slemmig godis me like

2009-02-28 @ 14:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0