L: It started on a Thursday...

Så nu var det torsdag, värst vad veckan går fort. Jag kan knappt bärga mig tills vecka 24 är här. och det är ju snart... om 15 veckor. Nice Nice

Idag vaknade jag runt 8. Tänkte ge mig en härlig sovmorgon (börjar 12 idag). jag gick upp och åt en STOR frukost,  jag överdriver inte att den var stor, och tittade på Vakna! med the Voice. Paul Haukka fyller 30 år idag :)

Därefter insåg jag att det är torsdag och jag måste alltid städa mitt rum på en torsdag. Så jag tog en dammtrasa och dammade av mitt rum och sedan den kära dammsugaren. Jag har aldrig använt en mopp... jag kanske borde göra det? Men jag har inte liksom fattat poängen med den. Om man har en dammsugare, måste man också moppa golvet? Hänger inte riktigt med.

Jag rapporterade i tisdag att Kronprinsessan är förlovad. Samma dag gick det nyhetsprogram varje timma om denna nyhet. Ja, jag förstår: Sverige är glad. Men seriöst hela dagen... och det är fortfarande så. Fast SVT 1 fungerade inte hos mig idag men på TV4 var hovjuveleraren på besök med diamanter. Me like very much...
http://www.vasaguld.se/wp-content/uploads/2007/09/bastart1.jpg

Jag tittade in på kunligabloggen, vilket var en höjdare. Här finns allt för de som är intresserade. Nu pratar man mycket om vad kronprinsessans bröllopsklänning ska se ut. Jag säger bara en sak, den msåte se enkel ut. För mycket på vår kronprinsessan blir inte bra. Believe moi!

Nu måste jag gå... har lite saker att utföra innan skolan.

Kram
L




Kommentarer
Postat av: Marre

To mopp the golv innebär mer eller mindre att man tvättar det, raring ;)

2009-02-26 @ 15:24:32
Postat av: Karre

Men det räcker med dammsugning tycker jag...moppning är a living hell!

2009-02-26 @ 16:43:46
Postat av: Karin

Det är typ som att byta lakan...haha!

2009-02-26 @ 16:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0