L: Yes. Det är helg :)

Så äntligen var det fredag igen. Veckorna går som bara den. Tänk att nästa vecka är det vecka 10.

Hursomhelst, idag var det fysiktest... ganska katastrofiskt var det... men men varför sucka? Det är inte hela världen helt enkelt, vi har så mycket annat att leva för. Tror jag...?!

Just nu tar jag lite break i från pluggandet av historia. Jag tycker historielektionerna är grymma men att läsa allt om demokrati och sverige... tyskland... ja, allt sådant hemma är bara trist. Jag gillar mer när min historielärare (adore him muchi muchi) pratar om det. Han gör det nämligen med inlevelse och på så sätt blir man väldigt intresserad.

Idag har M varit väldigt B-ord mot mig... jag vet inte riktigt varför... Ena studen är hon B andra stunden är hon S*. Jag förstår inte. Kvinnor... :P  medan K har varit som Sverige under andra världskriget "Neutral"... (fnyser till det).

Jag har annars kallat de(K och M) båda för fet 1 och fet 2... medan de kom och överlumpande mig med att kalla vackra moi för fettot. Jag tar det som en dam... stolt över det jag kan kalla fett hos mig.  Ja, ni kan se att vi har haft en vacker dag tillsammans.

Efter skolan var jag med en klasskompis och letade efter balklänning. Nu är det så att jag vill inte har någon mycket utan någon enkel klänning. Jag tror jag har hittat en vinnare. Den är blå... och kommer passa mina skor :P Dessutom köpte jag ett par skor (nej inte de som kommer matcha klänningen) . Väldigt L-aktiga om jag så får säga.



Skorna jag köpte... :D



Ja, jag tror det här var allt. Nu måste jag återgå till historian.
 

Kramar
L





(*Snäll)

Kommentarer
Postat av: Karre

Primaballerina! Haha, woho där fick jag till det! ;)

2009-02-27 @ 21:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0